Δημ. Σχ. Γόννων: «19 Μαΐου-η Μνήμη κρατά ζωντανό τον Πόντο στις καρδιές μας»
Με βαθύ σεβασμό και συγκίνηση, το Δημοτικό Σχολείο Γόννων τίμησε την Ημέρα Μνήμης της Γενοκτονίας των Ελλήνων του Πόντου, πραγματοποιώντας μια ξεχωριστή ενημερωτική και βιωματική δράση για τους μαθητές και τις μαθήτριες των Ε΄ και Στ΄ τάξεων.
Στο πλαίσιο της ημέρας, το σχολείο είχε τη χαρά και την τιμή να φιλοξενήσει την κ. Ελισάβετ Παυλίδου, εκπρόσωπο Ποντιακών Σωματείων, η οποία μίλησε στα παιδιά για τον Ελληνισμό του Πόντου, την ιστορία, τις παραδόσεις, τους χορούς και τον σπουδαίο πολιτισμό των Ποντίων. Μέσα από τα λόγια της ζωντάνεψαν μνήμες, εικόνες και συναισθήματα ενός λαού που, παρά τον ξεριζωμό και τις δύσκολες στιγμές που βίωσε, κράτησε άσβεστη την ταυτότητα και την ψυχή του.
Με ιδιαίτερη ευαισθησία αναφέρθηκε και στη Γενοκτονία των Ποντίων, μεταφέροντας στα παιδιά το μήνυμα πως η ιστορία δεν πρέπει ποτέ να ξεχνιέται. Η κ. Παυλίδου, γνήσια Πόντια και βαθιά συνδεδεμένη με τις ρίζες της, αγωνίζεται καθημερινά ώστε όλος ο κόσμος να γνωρίσει την αλήθεια, τον πολιτισμό και την προσφορά των Ποντίων στον ελληνισμό.
Οι μαθητές/τριες και οι εκπαιδευτικοί παρακολούθησαν με μεγάλο ενδιαφέρον, συγκινήθηκαν, προβληματίστηκαν και ταξίδεψαν νοερά στις αλησμόνητες πατρίδες του Πόντου. Ήταν μια εμπειρία γεμάτη ιστορία, μνήμη, περηφάνια αλλά και ανθρωπιά.
Η διευθύντρια του Δημοτικού Σχολείου Γόννων, κ. Αποστολίνα Σαΐτη ευχαριστεί θερμά την κ. Ελισάβετ Παυλίδου για την παρουσία της, τη ζεστή και γεμάτη αγάπη ομιλία της, καθώς και για τη σπουδαία προσπάθεια που καταβάλλει ώστε οι νεότερες γενιές να γνωρίζουν και να τιμούν τον Ελληνισμό του Πόντου.
Γιατί η μνήμη δεν σβήνει… όταν περνά από καρδιά σε καρδιά.
