Δημ. Σχ. Γόννων: Εκπαιδευτική Επίσκεψη στα Μετέωρα στο Πλαίσιο του Erasmus+.. επαφή με την Πολιτιστική Κληρονομιά της Ελλάδας
Την 3η ημέρα φιλοξενίας των Πολωνών μαθητών στο πλαίσιο του ευρωπαϊκού προγράμματος Erasmus+, οι μαθητές των Ε΄ και ΣΤ΄ τάξεων του Δημοτικού Σχολείου Γόννων πραγματοποίησαν μαζί τους μια εκπαιδευτική επίσκεψη στα ιστορικά και παγκοσμίου φήμης Μετέωρα, έναν τόπο μοναδικής φυσικής ομορφιάς και ανεκτίμητης πολιτιστικής κληρονομιάς, που έχει αναγνωριστεί ως Μνημείο Παγκόσμιας Κληρονομιάς της UNESCO.
Οι μαθητές/τριες επισκέφθηκαν την Ιερά Μονή Αγίου Στεφάνου, όπου ενημερώθηκαν από τις μοναχές για την ιστορία του μοναστηριού, το οποίο είναι αφιερωμένο στον Άγιο Χαράλαμπο, προστάτη από τις λοιμώδεις νόσους. Στη συνέχεια, περιηγήθηκαν στο μουσείο της Μονής, όπου εκτίθενται εκκλησιαστικά κειμήλια, φορητές εικόνες και σπάνια έργα τέχνης, που μαρτυρούν τη βαθιά πνευματική και ιστορική παράδοση του τόπου.
Τους/τις μαθητές/τριες συνόδευσαν η Διευθύντρια του σχολείου κ. Αποστολίνα Σαΐτη, ο κ. Γεώργιος Κυρίτσης, ο κ. Γεώργιος Αλεξανδρής και η κ. Ευαγγελία Γκέκα, η οποία συνέβαλε καθοριστικά στην ξενάγηση και επικοινωνία με τους Πολωνούς μαθητές και εκπαιδευτικούς. Οι φιλοξενούμενοι εντυπωσιάστηκαν από τη μεγαλοπρέπεια των βράχων των Μετεώρων και τη βαθιά πνευματικότητα που αποπνέει το τοπίο, εκφράζοντας τον θαυμασμό τους για την πολιτιστική και θρησκευτική κληρονομιά της Ελλάδας.
Η εκδρομή ολοκληρώθηκε με περίπατο στην πόλη της Καλαμπάκας, όπου οι μαθητές/τριες απόλαυσαν τη θέα προς τα Μετέωρα, επιστρέφοντας γεμάτοι εντυπώσεις και γνώση.
Η δράση αυτή αποτέλεσε μια πολύτιμη εμπειρία διαπολιτισμικής μάθησης, ενισχύοντας τους δεσμούς φιλίας και συνεργασίας ανάμεσα στους μαθητές της Ελλάδας και της Πολωνίας, ενώ παράλληλα ανέδειξε τον πλούτο της ελληνικής πολιτιστικής κληρονομιάς που εμπνέει και συγκινεί επισκέπτες από όλο τον κόσμο.
