Αγαπητοί Γονείς & Κηδεμόνες
Με χαρά σας ενημερώνουμε ότι την Πέμπτη 11 Σεπτεμβρίου 2025, στις 8:30 π.μ. θα τελεστεί ο Αγιασμός για την έναρξη της νέας σχολικής χρονιάς 2025-2026 στο Δημοτικό Σχολείο Γόννων!
Η παρουσία σας θα μας τιμήσει ιδιαίτερα, καθώς όλοι μαζί – μαθητές/τριες, γονείς και εκπαιδευτικοί – ξεκινούμε μια νέα δημιουργική πορεία, γεμάτη γνώσεις, εμπειρίες και όμορφες στιγμές.
Μετά τον Αγιασμό, θα ακολουθήσει σύντομη ενημέρωση για τη λειτουργία του σχολείου και την ομαλή ένταξη των παιδιών μας στη νέα χρονιά. Οι μαθητές/τριες θα παραλάβουν τα βιβλία τους και θα αποχωρήσουν.
Καλή Σχολική Χρονιά γεμάτη Υγεία και Δημιουργία!
* Δημιουργικό πρόσκλησης: Γεώργιος Αλεξανδρής
