Η εκπαίδευση σώζει ζωές !!!"

Με αυτό το σύνθημα το σωματείο
ΑΓΑΠΑΜΕ ΛΑΡΙΣΑ συνεχίζει την εκπαιδευτική καμπάνια του σε σχολεία του νομού.

Αυτή τη φορά μέλη του ΔΣ και φίλοι του σωματείου με αξιόλογους εκπαιδευτές βρέθηκαν στο
Δημοτικό Σχολείο Γόννων και μετά από άριστη συνεργασία με τη διευθύντρια κα.
Apostolina Saiti αλλά και όλο το προσωπικό του σχολείου, παρουσίασαν σε 80 παιδιά πρώτες βοήθειες σε ΚΑΡΠΑ και ΠΝΙΓΜΟ με εκπαιδευτικούς εξομοιωτές.

Το ΑΓΑΠΑΜΕ ΛΑΡΙΣΑ έχει ως πρώτη προτεραιότητα στις δράσεις του τη σωστή και ποιοτική ενημέρωση αλλά και την αλληλοβοήθεια στους πολίτες της περιοχής και κυρίως στα μικρά παιδιά, έτσι ώστε να γίνεται η καθημερινότητα όλων πιο βιώσιμη και πιο Ασφαλή.