Δημ. Σχ. Γόννων: Ενημέρωση για τα οφέλη της «Εθελοντικής Αιμοδοσίας» από το Κέντρο Υγείας Γόννων.
Ενημερωτική δράση με θέμα την «εθελοντική αιμοδοσία» πραγματοποιήθηκε στο Δημοτικό Σχολείο Γόννων από το Κέντρο Υγείας Γόννων, στο πλαίσιο των Εργαστηρίων Δεξιοτήτων. Στη δράση συμμετείχαν οι μαθητές και οι μαθήτριες των Ε΄ και Στ΄ τάξεων, οι οποίοι είχαν την ευκαιρία να γνωρίσουν τη σημασία της αιμοδοσίας ως πράξη προσφοράς και κοινωνικής ευθύνης.
Οι επισκέπτριες υγείας, κ. Μαριάνθη Καρατόλιου και κ. Ιωάννα Γιαννούλα, παρουσίασαν με τρόπο κατανοητό και προσαρμοσμένο στην ηλικία των παιδιών βασικές πληροφορίες σχετικά με το αίμα και τις ομάδες αίματος, εξηγώντας τη σημασία της συμβατότητας και τον καθοριστικό ρόλο της αιμοδοσίας στη διάσωση ανθρώπινων ζωών. Ιδιαίτερη αναφορά έγινε στους λόγους για τους οποίους μπορεί κάποιος να γίνει εθελοντής αιμοδότης, όπως η αλληλεγγύη, η ανιδιοτελής προσφορά, η κάλυψη αναγκών ασθενών και η στήριξη του συστήματος υγείας.
Κατά τη διάρκεια της ενημέρωσης αναπτύχθηκε γόνιμος διάλογος, με τους μαθητές και τις μαθήτριες να θέτουν ερωτήσεις, να εκφράζουν απορίες και να συμμετέχουν ενεργά, δείχνοντας έντονο ενδιαφέρον για το θέμα. Η δράση συνέβαλε ουσιαστικά στην καλλιέργεια στάσεων ενσυναίσθησης, υπευθυνότητας και ενεργού πολιτειότητας. Επίσης διανεμήθηκαν στους μαθητές και τις μαθήτριες φυλλάδια για την εθελοντική αιμοδοσία.
Η Διευθύντρια του σχολείου, κ. Αποστολίνα Σαΐτη, ευχαριστεί θερμά τις κ. Καρατόλιου και κ. Γιαννούλα για την εξαιρετική ενημέρωση και την πολύτιμη συμβολή τους στην ευαισθητοποίηση των μαθητών και των μαθητριών, καθώς και τη σχολική νοσηλεύτρια κ. Τρίγγα και τους εκπαιδευτικούς κ. Αλεξανδρή, κ. Κυρίτση, κ. Τζικούλη και κ. Καρακόζογλου που παρακολούθησαν και στήριξαν τη δράση.
