Την Πέμπτη 23 Νοεμβρίου 2023 μέλη της Κινητής Μονάδας Ψυχικής Υγείας Παίδων & Εφήβων Λάρισας πραγματοποίησαν μια επιτυχημένη δράση ενημέρωσης και ευαισθητοποίησης σχετικά με τις "Ειδικές Μαθησιακές Δυσκολίες" στο Δημοτικό Σχολείο Γόννων.
Η δράση η οποία απευθύνθηκε στους μαθητές και τις μαθήτριες της Ε' τάξης, είχε σκοπό να ενδυναμώσει την ευαισθητοποίηση και κατανόηση για τις προκλήσεις που αντιμετωπίζουν οι συμμαθητές/τριές τους με ειδικές μαθησιακές δυσκολίες και αποτελεί μέρος του έργο "ΕΠΙΔΡΩ" του Κέντρου Ψυχικής Υγείας Λάρισας του Γενικού Νοσοκομείου Λάρισας.
Κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης, ο κ. Κωνσταντίνος Γκουντρουμπής (Ψυχολόγος) η κ. Χρυσούλα Αϊβαλιώτου (Κοινωνική Λειτουργός) και η κ. Σωτηρία Αναστασοπούλου (Παιδαγωγός), παρουσίασαν πληροφορίες σχετικά με τις διάφορες μαθησιακές δυσκολίες, ενισχύοντας την κατανόηση και προάγοντας τον σεβασμό προς τη διαφορετικότητα.
Οι μαθητές και οι μαθήτριες είχαν την ευκαιρία να συμμετάσχουν σε βιωματικές δραστηριότητες που αναδεικνύουν τις δυνατότητες των ατόμων με ειδικές ανάγκες και προωθούν την αλληλεγγύη και την κοινωνική συνοχή.
Τα μέλη της Κινητής Μονάδας Ψυχικής Υγείας ξεναγήθηκαν στους χώρους του σχολείου και στο Μουσείο Σχολικής Ζωής που λειτουργεί στο εσωτερικό του σχολείου, εντυπωσιάστηκαν από τα εκθέματα και το ταξίδι στο χρόνο και στο περιβάλλον εκπαίδευσης των παιδιών το 1950.
Η Δ/ντρια του σχολείου κ. Αποστολίνα Σαΐτη εκφράζει τις ευχαριστίες της προς τα μέλη της Κινητής Μονάδας Ψυχικής Υγείας Παίδων & Εφήβων Λάρισας καθώς η ανοικτή συζήτηση και η κατανόηση γύρω από τις ειδικές μαθησιακές δυσκολίες είναι απαραίτητες για να δημιουργηθεί ένα πιο συμπεριληπτικό και υποστηρικτικό σχολικό περιβάλλον. Η ευαισθητοποίηση και η πληροφόρηση μπορούν να βοηθήσουν στην αφαίρεση των προκαταλήψεων και να προάγουν τον σεβασμό προς τις διαφορετικότητες. Όσο περισσότερο μιλάμε και κατανοούμε αυτές τις δυσκολίες, τόσο περισσότερο μπορούμε να δημιουργήσουμε ένα περιβάλλον που υποστηρίζει και ενδυναμώνει τους ανθρώπους που τις αντιμετωπίζουν.
Η συνεργασία θα συνεχιστεί στο μέλλον.